Shërbimi i transmetimit “Spotify” ka plane të mëdha për tregun e transmetimit, ndaj deri në fund të kësaj dekade do të rrisë numrin e përdoruesve të tij deri në 1 miliard, gjë që nuk do të jetë e lehtë në këtë treg jashtëzakonisht konkurrues ku janë shërbime të ndryshme të transmetimit të muzikës.
Përveç rritjes së numrit total të përdoruesve, fokusi është edhe tek përdoruesit premium, pra abonentët e shërbimit të tyre dhe sipas vlerësimeve të analistëve, numri i tyre mund të arrijë në 239 milionë këtë muaj.
Por për të ruajtur ekzistuesit dhe për të tërhequr përdorues shtesë, veçanërisht abonentë, kompania vazhdimisht mendon për risi që do të rrisnin konkurrencën e shërbimit të saj dhe do t’u ofronin përdoruesve një vlerë më të madhe.
Ata gjithashtu kanë zgjeruar më parë ofertën e tyre të podkasteve dhe librave audio, dhe vitin e kaluar ata filluan të fokusohen edhe në video.
Kështu ata prezantuan opsionin për video të shkurtra dedikuar muzikës dhe mënyra se si mund të publikoheshin videot vertikale me këngët në këtë shërbim është deri në 30 sekonda.
Pas videove të shkurtra, kompania tani ka më shumë plane me video dhe hyrje në territorin e sunduar nga YouTube, dhe duhet mbajtur mend se opsioni i videos është i disponueshëm edhe në disa shërbime konkurruese si Apple Music.
“Spotify” kështu nis testimin me video muzikore dhe siç theksojnë ata kjo është një tjetër lëvizje me të cilën duan të rrisin bazën e përdoruesve dhe të tërheqin abonentë të rinj.
Videot do të fillojnë të shfaqen për përdoruesit nga kjo javë, por për faktin se ky opsion është duke u testuar, të paktën tani për tani, nuk do të jetë i disponueshëm për të gjithë, por vetëm për disa nga përdoruesit.
Spotet janë të destinuara vetëm për abonentët dhe fillimisht ky opsion do të kufizohet në tregje si Britania e Madhe, Gjermania, Italia, Suedia, Brazili, Filipinet…