Reklamat e Apple duket se paralajmërojnë njerëzit kundër përdorimit të Google, i cili është përballur me polemika të përsëritura lidhur me mbajtjen e informacionit të cookie-ve dhe kërkimit të shfletuesit Chrome.
Apple ka lëshuar një paralajmërim të madh për të gjithë 1.46 miliardë përdoruesit e iPhone që shfaqet në qendër të Google Chrome.
Gjigandi i teknologjisë nxori billborde në mbarë botën për të promovuar aplikacionin e tij të kërkimit Safari, duke e shpallur atë si “një shfletues që është vërtet privat”.
Megjithëse reklama nuk përmendte Google Chrome me emër, ai është shfletuesi më i shkarkuar i kërkimit për telefonat inteligjentë – duke mposhtur Safari me më shumë se dy milionë.
Reklama është parë në qytete si San Francisko, Londër dhe Paris, ku njerëzit e kanë parë atë në tabela, transport publik dhe ndërtesa publike.
“Google zbuloi në fillim të këtij viti se mbledh të dhënat tuaja nëse përdorni Google Chrome, edhe nëse përdorni modalitetin e fshehtë”, tha për Forbes Jake Moore, konsulent global i sigurisë për firmën e sigurisë kibernetike ESET.
“Të dhënat personale janë kaq të vlefshme për kompanitë, dhe kur termat dhe kushtet janë kaq të vështira për t’u kuptuar, mund të jetë e lehtë për përdoruesit që thjesht t’i lejojnë kompanitë të mbledhin të dhëna sipas dëshirës.”